L'Amministrazione Comunale di Ittiri, con i finanziamenti della legge N.482/1999 che tutela la lingua sarda ha aperto uno sportello linguistico che si occupa di studiare, comprendere e salvaguardare la lingua sarda.
Si occupa inoltre di aiutare gli uffici nella comunicazione, nella traduzione dei documenti del comune e ricevere i cittadini che parlano la lingua sarda.
Lo sportello è assistito da un docente che può tradurre la documentazione relativa alle manifestazioni, avvisi etc.
Lo sportello ha sede in Via Marconi, al primo piano della Biblioteca Comunale è aperto il Lunedì il Mercoledì e il Venerdì dalle 09.00 alle 12.30. Per informazioni chiamare lo079.442563 e chiedere della Dott.ssa Meloni Francesca.
S’amministratzione comunale de Ittiri, cun sos finantziamentos de sa lege N. 482/1999 chi tutelat sas limbas de minoria, at abertu un isportellu limbisticu chi s’ocupat de istudiare, cumprendere e cuntivitzare sa limba sarda.
S’ocupat puru de aggiuare sos ufiscios in sa comunicatzione, in sa tradutzione de sos documentos de su comune e de retzire sos tzittadinos chi faeddant sa limba sarda. S’isportellu est assistidu da un operadòre chi podet tradurre sos cartellones pro sas manifestatziones, avisos o àteru.
S’isportellu s’agatat in carrela de su Càmminu (via G. Marconi), in su primu pianu de sa biblioteca comunale e aberit su lunìs, su mèrcurìs e su chenabura dae sa noe e mesa a mesudie e mesa.